Hermès je kroz svoju istoriju vodila ista porodica. Osnivač prve radionice za proizvodnju sedlarskih proizvoda bio je Thierri Ermes koji je emigrirao iz Nemačke da bi započeo posao u Parizu 1838. godine. Prvu zanatsku radnju otvorio je u poznatom pariskom kvartu Madeleine.
Nakon smrti osnivača, njegov sin Čarls je preuzeo kormilo poslovanja. Nadalje, naslednici uspešne kompanije bili su Tijerijevi unuci – Adolf I Emil. Upravo ovom nasledstvu pripada prepisuje se današnja Hermèsova poslovna ekspanzija na tržištu luksuznih kožnih galanterija.
Kasnije je upravljanje kompanijom prebačeno na zeta Roberta Dumasa.
Istorija logotipa
Hermès je prešao dug put od konjskih sedla do brenda koji prodaje kožu, konfekcijsku odeću, dodatke, parfeme i nakit. Pod njegovim upravljanjem kompanija je ponudila svoju prvu torbu – zvala se Haute a Courroies i bila je namenjena za jahače.
Od 1950-ih Hermès koristi logo sa kočijama i konjem. Kočija s konjskom zapregom ima zadatak da seća na poreklo kompanije kao proizvođača sedlarskih proizvoda.
Više od pola veka ovaj brend se povezuje i sa specifičnom, relativno mekom nijansom narandžaste boje. U stvari, prvi put je korišćena početkom 1950-ih za kutije ove kompanije. Vrlo brzo, kutije su postale jedan od neizbežnih elemenata vizuelnog identiteta kompanije.