Svet luksuzne kozmetike i šminke sve više i više napreduje, a sada je tu i pojačanje. Prada po prvi put ulazi u novi svet nege i lepote, a 1. avgusta lansirala je nove kategorije proizvoda: šminku i preparate za negu kože.
“Šta lepota danas predstavlja? Ovo pitanje je bilo u osnovi naše saradnje s L’Orealom,” izjavili su Miuccia Prada i Raf Simons, kreativni direktori Prade. Već su imali uspeha sa lansiranjem parfema, pa se proširivanje na nove sfere proizvoda smatra očiglednim sledećim korakom.
“Značajni rezultati koje je istraživanje postiglo u ovoj oblasti omogućili su nam da radimo na stvarnim i efikasnim proizvodima”, rekli su.
Linija šminke uključuje šest paleta senki sa po četiri boje i soft filter tečni puder u 33 nijanse, razvijen uz pomoć veštačke inteligencije.
Takođe, cene proizvoda se kreću od 45 evra za ruž za usne, pa čak i do 390 evra za kremu za negu lica. Paleta senki košta približno 80 evra.
Više detalja pogledajte OVDE