Svedoci smo današnjice u kojoj se pojam “elegancije” izgubio kroz samo par decenija. Ono što viđamo jesu široke stvari na damama, uske pantalone na muškarcima… Mogli bismo nabrajati danima, ali ne želimo, jer verujemo da ste i sami svesni činjenice stilskih užasa oko nas.
Zašto kažemo “stilskih”, a ne “modnih” užasa? Moda je prolazna, ali je stil onaj koji nas definiše i ostavlja utisak o nama, dakle – večan. Većini ljudi današnjice nije važno kako su odeveni, a upravo to pored karaktera, ostavlja važan utisak o njima.
Međutim, možemo primetiti da se nekadašnja elegancija “vraća” na velika vrata među mlađe populacije, ali na koji tačno način? Da li samo kao uobičajeni Instagram trend (na koji smo navikli) ili i u offline svetu?
Važno je kako smo odeveni i kako se ponašamo i kada nas niko ne vidi. Oblačenje zarad lajkova i komentara je već viđeno, više puta, kroz mnogo profila na društvenim mrežama. Mnogi pojedinci garderobu na fotografiji nose samo zarad iste, a kada fotografisanje prođe, “uskoče” u komfornu trenerku i recimo… patike. Zašto? Nekada su proizvođači patike pravili isključivo za sport, taj komad nismo viđali na ulicama Beograda ili bilo kog drugog grada, niti na muškoj, niti na ženskoj populaciji. Danas – toga ima svuda, što nas naročito obeshrabruje na samu pomisao o “povratku elegancije”.
Na fotografijama i snimcima se primećuju damske rukavice, duge svilene elegantne haljine, šeširi, bundice, neutralna šminka… ali, da li se to viđa na damama i u svakodnevnom životu? Rekli bismo – ne. Zahvalni smo što je među mladima počela da se “širi”, kao trend – sofisticiranost, ali i od toga je taj insti Instagram uspeo da napravi “čudovište” zvano MOB wife.
Bilo kako bilo, ostaje nam da se nadamo da će mlađe generacije svoju inspiraciju pronalaziti među nekadašnjim lepotama i načinom oblačenja, te da će drštvene mreže poslužiti samo kao dobar način za promovisanje lepših vrednosti.