Nedelja ženske mode u Parizu je zvanično završena. Od 26.02. do 05.03. imali smo priliku da vidimo fenomenalne kreacije velikih modnih kuća. Kao i svake sezone, tako je i sada magazin LA VIE EN ROSE do detalja pratio ovu prestižnu modnu manifestaciju.
U nastavku ovog teksta pogledajte rezime PFW, zasebne izveštaje sa revija, kao i najlepše StreetStyle momente koje smo zabeležili.
DAN 9
DAN 8
Stella McCartney
Ungaro
DAN 7
DAN 6
DAN 5
DAN 4
Četvrtog dana PFW velike modne kuće predstavile su svoju novu žensku kolekciju za sezonu A/W 2024, 2025, a mnogi su upravo njih najviše iščekivali. Od Schiaparelli do Givenchy, Rabanne i Isabel Marant istaknut je minimalizam, ali na veličanstveni način. Ukoliko je sudeti prema ostalim revijama, ove sezone definitivno dominira koža, kao i detalji leopard printa.
Pogledajte kako je izgledala revija modne kuće Schiaparelli:
Ove godine magazin LA VIE EN ROSE u četvrtom danu PFW do detalja je ispratio i reviju brenda Boyarovskaya.
DAN 3
Treći dan Nedelje mode u Parizu u znaku je modnih kuća koje propagiraju raznovrsne stilove. Pored Balmaina, Dries Van Notena, brend Meryll Rogge održala je reviju na kojoj je magazin LA VIE EN ROSE bio gost.
Pogledajte kako je izgledala revija brenda Meryll Rogge:
DAN 2
Otkrijte koje modne kuće su predstavile ženske kolekcije drugog dana A/W 2024-2025 kalendara:
Drugog dana Nedelje mode u Parizu imali smo priliku da pogledamo revije velikih modnih kuća Dior i YSL, čiji kompletan izveštaj možete pogledati u nastavku:
Nešto manje poznatije (ali ne i loše) modne kuće koje će nam se predstaviti su: Victoria/Tomas, Barbara Bui, Peter Do, Dawei, Niccolo Pasqualetti, Weinsanto, Mame Kurogouchi, Mossi i mnoge druge.
DAN 1
Predlažemo da pročitate kratak istorijat ovog događaja u francuskoj prestonici.
Sredinom 1800-ih gospođa Pauline von Meternih, austrijska princeza i supruga ambasadora Pariza, videla je jednu od Vortovih skica i zaposlila ga da joj napravi haljinu. Stekao je veliko priznanje preko svojih moćnih klijenata i otvorio sopstvenu kuću visoke mode u Parizu 1858. godine, koja je prodavala luksuznu modu ženama iz više klase.
Godine 1868. stvorena je Chambre Syndicale de la Haute Couture da bi postavila specifikacije kako bi se utvrdilo šta čini “kuću mode”. Grupa je odlučila da je odeća morala biti definisana kao komad visoke mode; izrađene po meri da odgovaraju korisniku, ručno šivene od strane višestrukih veštih zanatlija u odvojenim oblastima veza, šivanja i perli, a mogu se koristiti samo najkvalitetniji materijali.
Godine 1945. Chambre Syndicale de la Haute Couture uspostavila je još jedan skup pravila za regulisanje i određivanje kuća visoke mode. Da bi ispunila kriterijume, kuća je morala da obezbedi da poštuju ažurirana pravila, a jedno od njih je da u svakoj sezoni modna kuća mora pariskoj štampi da predstavi kolekciju od najmanje 35 serija sa dnevnim i večernjim odećom. Druga pravila su uključivala najmanje 20 članova osoblja i da svaki dizajn mora uključivati okove i biti napravljen po narudžbini za klijentelu.