Foto: Instagram/ @tiffanyandco & @samshawphoto

Tiffany & Co nam je prikazao – ljubavna pisma Merilin Monro i Odri Hepbern

Početak
02/03/2024

„Mislim da je ljubav najvažnija stvar koja ti se može desiti“, napisala je jednom američka glumica Merlin Monro. Njene reči bile su inspiracija za neverovtnu kampanju kompanije luksuznog nakita Tiffany & Co.

Poznati brend ove godine je ljubav slavio na drugačiji način. Ljubavna pisma slavnih ličnosti i nekih prijatelja brenda bila su prikazana na izlozima radnje Tiffany & Co.’s The Landmark u Njujorku. Posetioci su imali priliku da vide čuveno pismo Merlin Monro zapečaćeno poljupcem, poslato 1962. godine.

Pored njenih romantičnih spisa, prikazane su još četiri neviđena ljubavna pisma. Među njima se posebno izvdojilo pismo koje je napisala britanska glumica Odri Hepbern. Ona je svoje reči posvetila Henriju Mančini, kompozitoru pesme „Moon River“ iz čuvene ljubavne drame „Breakfast at Tiffany’s“ u kojoj ona igra glavnu ulogu. Porodica kompozitora ustupila je pisma za izložbu brendu, čime su ujedno obeležili i njegov sto godina od njegovog rođenja.

“Film bez muzike je pomalo kao avion bez goriva. Koliko god da je posao lepo obavljen, mi smo i dalje na zemlji i u svetu realnosti. Vaša muzika nas je sve podigla …”, napisala je Odri Hepbern u pismu.

Ljubavna pisma bila su prikazana uz mnoštvo Tiffany & Co nakita, koji su posetioci imali prilike da dožive na neki poseban način.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Biseri – bezvremenski aksesoar

Sledeći članak

Prelepi brendovi nakita sa naših prostora koji ne koštaju čitavo bogatstvo

Ne propustite

Istorija zaštitnog znaka brenda nakita Cartier – priča o čuvenom “Panteru” koji je vremenom postao simbol moći

Duga tradicija modnih kuća i brendova izrodila je mnogobrojne prepoznatljive simbole. Jedan

Kako je i kada nastao ručni sat? Donosimo vam istoriju ikoničnog modnog detalja

Važno je razumeti istoriju mehaničkih satova i njihovu evoluciju u moderne ručne

Penelope Kruz i Margo Robi u istom kadru najnovije Chanel kampanje

Stigla je dugo očekivana kampanja brenda Chanel J12 Watch, u kojoj se