Chanel classic svima dobro poznata torba na preklop srednje veličine, prešla je cenovni rang od 10.000 evra, po prvi put.
Bez obzira što su neki luksuzni brendovi spremni da nastave da podižu cene uprkos slabljenju potražnje, Chanel je takođe podigao cenu svoje najpoznatije torbe na 10.300 evra u francuskoj prestonici. To je oko 6,2 odsto više u odnosu na cenu ranije ove godine.
Modna marka iza mirisa No5 obično pregledava cene proizvoda dva puta godišnje, u septembru i martu. Cene luksuzne robe u Parizu se konstantno ispituju jer prestonica privlači imućne turiste koji kupuju između poseta muzeju i restoranima i uživaju u povraćaju PDV-a.
Ovo povećanje cene je stupilo na snagu i na svim tržištima u Parizu se već uveliko primenjuje.
Pretpostavljamo da je ovoj odluci doprinela visoka potražnja torbe nakon ikonične reklame sa Penelope Kruz i Bredom Pitom u glavnim ulogama. Mnoge dame, poželele su upravo jedan primerak ovog aksesoara za sebe nakon nje.