Veliki povratci i raznovrsnost dizajna karakterišu ovosezonsku Nedelju muške mode u Milanu (za proleće leto 2025.), koja se održava od 14. do 18. juna 2024.
Na kalendaru se nalazi 20 fizičkih i 4 digitalne modne revije, 44 prezentacije, osam prezentacija i osam drugih događaja sa ukupno 84 termina.
Nedelju mode će otvoriti brend Moschino, po prvi put sa svojom muškom i ženskom kolekcijom pod kreativnim rukovodstvom novog kreativnog direktora Adriana Appiolaza. Prvi put na kalendaru modnih revija u Milanu pojavljuju Martine Rose, brend britanskog dizajnera koji se uvek pojavljivao u Londonu i brend Dunhill, čiji je dizajner Sajmon Holovej koji je takođe debitovao svojom prvom kolekcijom u Londonu tokom februara. U Milanu je po prvi put kineski brend Valleiouth.
Vraćajući se na kalendar modnih revija ovog puta je Magliano, koji se pojavio u Firenci u januaru. JV Anderson je najavio svoje učešće emisijom i događajem. Gucci je, razume se, potvrdio svoje mesto na kalendaru. Zegna će zatvoriti Nedelju mode.
Na kalendaru prezentacija debitovaće sledeći brendovi: Ascend Beiond, Cortigiani, brend muške odeće Made in Italy osnovan u blizini Padove početkom 80-ih; David Koma, brend istoimenog gruzijskog dizajnera koji je izabrao Milano za debi svoje prve muške kolekcije i koji je prikazao svoju žensku kolekciju na Nedelji mode u Londonu; Des Phemmes, koji će prikazati u Milanu svoju žensku kolekciju; Diomene, brend dizajnera Damira Doma; Gams Note, GR10K brend osnovan u Milanu 2017. godine; Henrik Vibskov, skandinavski brend koji će biti prikazan u saradnji sa Ciff-om (Međunarodni sajam mode u Kopenhagenu). Zahvaljujući ovoj prilici, Camera Nazionale della Moda Italiana je pokrenula inicijativu za saradnju sa Međunarodnim sajmom mode u Kopenhagenu (Ciff).
U Palazzo Giureconsulti od 14. do 18. juna, grupa skandinavskih dizajnera predstaviće svoje kolekcije na statičnoj izložbi. Pored brenda Henrik Vibskov, koji će takođe biti na zvaničnom kalendaru prezentacija Milanske nedelje mode, CIff Showrooms Milan će uključiti brendove kao što su Mark Kenli Domino Tan, Envelope 1976, Aiaiu, Adnim, Isnurh i Les Deuk.
“Bogatstvo i modna raznovrsnost u kalendaru MFW, novo učešće određenih međunarodnih brendova, uključujući saradnju sa Međunarodnim sajmom mode u Kopenhagenu, potvrđuju privlačnost Nedelje mode u Milanu“, istakao je Karlo Kapasa, predsednik Camera Nazionale della Moda Italiana.
Ovogodišnja Nedelja muške mode se fokusira na pričama iz najistaknutijih mesta u Milanu i biće emitovana na opštinskim ekranima i bilbordima širom grada.