Revija koja osnažuje ženu – nova kolekcija brenda Hanna Balu biće prikazana 2. juna u Beogradu

Početak
01/06/2024

Spoj ženstvenosti i urbanosti, tanka nit koja vezuje nežnost i snagu jedne dame...

Ovako bismo opisali ideju brenda Hanna Balu i Aleksandre Kolarski Čelar – direktorke AlekK modne agencije iz Beograda, koji pripremaju jedinstvenu reviju 2. juna, u sklopu koje će biti predstavljena nova kolekcija Downtown.

Na modnoj pisti će se naći devojke iz agencije koju zastupa Aleksandra, a na sebi će nositi jedinstvene komade iz najnovije kolekcije pomenutog brenda. Revija će odisati elegancijom i lepotom, što će činiti jedinstveni prikaz žene u savremenom dobu, kroz prizmu urbanosti.

O kolekciji

Nova kolekcija Donwtown, prikazuje savremenu, samosvesnu ženu, čija je svakodnevica ispunjena obavezama, poslom, porodicom i prijateljima. Ženu koja je urbana i koja uprkos svim izazovima ostaje svoja – jedinstvena. Modni komadi su u skladu sa brzim tempom 21. veka i prikazuju NJU, koja ostaje dama u svakoj situaciji koju jedan dan u gradu donosi.

Više o brendu Hanna Balu

Brend Hanna Balu osnovan je 2021. godine i predstavlja životnu inspiraciju dizajnerke Snežane Babarogić.

Njena porodica, izazovi, putovanja, druženja, borbe, jaka energija i ljubav mogu se “pročitati” u svakoj kolekciji. Za nju, modni komadi su više od materijala, vanvremenski elegantni i namenjeni ne samo da se nose, već da postanu način života svakoga ko se za njih opredeli. Hanna Balu jedan je od onih brendova koji za kratko vreme osvajaju srca jedinstvenih žena. On je satkan od ljubavi prema minimalizmu i jednostavnosti, koja se prepliće sa urbanošću 21. veka.

Saradnja Aleksandre Kolarski Čelar i brenda Hanna Balu

Aleksandea Kolarski Čelar, nekadašnji model i skaut za nova lica u Srbiji, osnovavši agenciju AlekK, nudi našoj zemlji pristup modi iz dugačijeg ugla, a po oceni mnogih – svetskog.

Radionice “Sve o manekenstvu” koje vodi Aleksandra, održavaju se da bi svaki pojedinac dobio vetar u leđa, da bi se nakon predavanja o modelingu ili odlučili da uplove u ovaj svet, ili pak da se predomisle. Nakon radionica koje se održavaju tokom cele godine, Aleksandra organizuje i Boot Camp na koji se selektuju devojke sa radionica, uz određene kriterijume.

Rezultat Aleksandrinog rada jeste revija, u saradnji sa nekim od brenda (u ovom slučaju Hanna Balu), na kojoj njeni polaznici nose kreacije iz najnovije kolekcije, što predstavlja jedinstveni spoj edukacije i mode.

Ostavite odgovor

Your email address will not be published.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Sunovrat današnje mode prikazan kroz najnoviju kolekciju brenda Balenciaga

Sledeći članak

Priča o Manolo Blaniku, dizajneru cipela koji stvara modna umetnička dela

Ne propustite

Velika modna tranzicija: Matthieu Blazy novo lice na čelu modne kuće Chanel, Louise Trotter u Bottega Veneti

Istog dana kada je bivši kreativni direktor Bottege Venete, Matthieu Blazy potvrđen kao novi kreativni

Sve (čudne) ikonične kreacije Džona Galijana za Dior kojima je uspeo da promeni pravac visoke mode

Dizajner John Galliano (Džon Galijano) pre nego što je stupio na mesto

Uspon i pad Džona Galijana – sve o kontroverznom dizajneru koji je napustio modnu kuću Maison Margiela

Slavni modni dizajner Džon Galijano (John Galliano) neće više biti kreativni direktor