Navikli smo da nas velike modne kuće redovno iznenađuju, slobodno možemo reći bizarnošću pri lansiranju svojih kolekcija. U želji da nadmaše svoje konkurente, revije ili promocije nekog komada budu poput maskenbala, gde se plasiraju pomalo, složićete se – čudne stvari.
Komadi mesa kao kreacija, pozlaćena obuća… samo su neke od ideja kojima se priklanjaju velike modne kuće. Ovih dana još jedno od poznatih imena u svetu mode podelilo je mišljenje publike, a reč je o jednom od najpoznatijih sportskih brendova – Adidas.
Da li ste ikada razmišljali o tome kako izgleda kada se prehrambena i modna industrija spoje u jedno? Ukoliko niste, u daljem tekstu govorićemo o zanimljivom dizajnu koji je, verovali ili ne inspirisan krofnama.
Naime, kanadski lanac restorana Tim Hortons želeo je da u ime proslave svog 60. rođendana izbaci kolekciju o kojoj će se dugi niz godina pričati. U saradnji sa poznatom markom Adidas, ova dva brenda lansirala su modele patika inspirisane popularnim ukusima krofni Honey Cruller, Boston Cream, Double Chocholate, Vanilla Dip.
Ova limitirana kolekcija je inspiraciju za boju materijala dobila direktno od boje krofni po kojima su modeli i dobili ime.
Honey Cruller je u koži sa zlatnosmeđom nijansom, a Double Chocholate u smeđoj antilop boji, Boston Cream je pak u tamnijoj boji i smeđoj antilop boji, dok je Vanila Dip model na gornjem delu od antilp kože sa raznovrsnim uzorcima na jeziku i peti.
Ovi modeli neće biti pušteni u običnu prodaju, već će biti dostupne isključivo u Kanadi, a zanimljivost je da će svoj model kupac dobiti putem takmičenja.