Najnovija kozmetička linija francuskog brenda unosi svežinu u ideju lepote, podstiče minimalizam i podmlađivanje.
Iako je Chanel prvi put postao popularan u modnoj industriji, njegova dominacija se ubrzo proširila na svet kozmetike, navodi Gloria. Ovako ovaj luksuzni francuski brend iz godine u godinu oduševljava parfemima i šminkom, a početkom septembra na tržište bi trebalo da izbaci nekoliko novih kozmetičkih proizvoda. Jedno od njih je i novo Joues Contraste Intense rumenilo u prahu koje će našem licu dati onaj prelepi zarumenjeli izgled, a dolazi u čak pet novih intenzivnih nijansi – Rose Radiant, Beige Eclatant, Rose Ardent, Grenat Profond i Rouge Franc.
Njihova kremasta tekstura sa baršunastim završetkom se sjajno upija u kožu, dok nove nijanse daju upečatljivu boju našim obrazima. Pored novih puderastih rumenila, za koja ne sumnjamo da će u rekordnom roku postati must have među kozmetičkim proizvodima, Chanel je predstavio i novi Allure Homme Sport Superleggera parfem sa citrusnim i drvenim notama.
Ni francuski brend se tu nije zaustavio, već je među jesenje novitete uvrstio novu kremu teksturu ulja u kremi LE LIFT. To je proizvod za negu kože protiv starenja namenjen za sve tipove kože. Kada se koristi svakodnevno, krema uspešno hidrira i zaglađuje kožu, a istovremeno je podmlađuje.
Foto: Chanel