Mnogi brendovi imaju svoj prepoznatljivi znak, a neretko se pitamo kakva istorija stoji iza njega? U tekstu pred vama, nalazi se istorija brenda Lacoste, čiji je i ambasador srpski teniser Novak Đoković, a takođe i priču o tom poznatom krokodilu.
Poznato je da je Rene Lacoste imao atletsku hrabrost, koja se može porediti sa onom koju ima krokodil. Pored toga, elegancija i istrajnost su oplemenili svaku njegovu borbu na terenu. Ovaj svetski teniser bio je legenda sporta 20. veka koji je za sobom ostavio legendarne priče. Jedna od njih je i ova, o poreklu nadimka i logotipa sa krokodilom.
Otkud krokodil kao logo jednog brenda?
Ilustraciju krokodila je prvi put kreirao Robert George, koji je inače bio prijatelj ovog poznatog francuskog tenisera.
Boja u kojoj je izvezao krokodila je boja koja se nalazila na džepu belog sakoa koji je Rene nosio pre svake utakmice. Priča o krokodilu zapravo počinje anegdotom. Naime, u Bostonu 1923. godine Rene se šetao gradskim ulicama sa kapitenom svog teniskog tima Alan Muhr-om. To je bilo pre predstojeće popodnevne utakmice. Na izlogu prodavnice mu je zapao za oko elegantni kofer od krokodilske kože.
Vreme je bilo za opkladu: ako bi Rene pobedio u meču, Alan bi mu kupio kofer. Ispostavilo se da Rene nije pobedio, ali novinar George Carens je čuo ovu priču i spomenuo to u svom članku u jednim bostonskim novinama.
“Mladi Lacoste nije osvojio svoj kofer od krokodilske kože, ali borio se poput pravog krokodila. (…) i četvrti musketar je sada pronašao svoj nadimak.”
George je ovde dodao Rene-a u skup najboljih tenisera tog vremena, koji su imali svoje nadimke među publikom. Izgleda da je samo falio nadimak za Rene-a, pa je novinar na ovaj način doprineo istorijskom logotipu brenda Lacoste.
Novinar je uspeo da napravi nit koja povezuje slučajnost prepodnevne šetnje i entuzijastične opklade sa krokodilskom igrom na terenu.
Da li je u pitanju slučajnost?