Foto: Prada

Tri slavna glumca predstavila nove PRADA kapute u koje ćete se zaljubiti

Početak
21/08/2022

Glumci Jeff Goldblum, Damson Idris i Rami Malek stali su pred objektiv Dejvida Simsa i ispričali jedinstvene modne priče sa glavnim ciljem Pradine kampanje – predstavljanje kolekcije koja je savršena kombinacija pragmatizma i elegancije.

Svakog od njih prati određeni simbol, Goldbluma plišani meda (što simbolizuje udobnost), Maleka sveća koja gori, a Idrisa balon sa paukovom mrežom, što se može tumačiti na više načina kao “zapaljiv”, udoban i misteriozni stajling.

Nije greška ni ukoliko publika u ovim simbolima pronađe totalno drugačiju poruku. Zato je kampanja i tu – da svako doživi ovu kolekciju na svojstven način.

Modeli su predstavljeni u tri celine, i spadaju u ono što se naziva univerzalna odeća. Kolekcija na više načina briše granice između muške i ženske odeće, a u centru pažnje su elegantni kaputi sa krznom i jednostavni i nikad efektniji kožni mantili.

Kampanja je, kao što i sami možete da zaključite – jednostavna, ali efektna i jedinstvena.

NEWSLETTER

muškarac
Prethnodni članak

Pet modnih komada koje svaki muškarac treba da ima do tridesete

Sledeći članak

Muškarci, zašto grešite?

Ne propustite

Donosimo vam muške vanvremenske kombinacije koje nikada neće izaći iz mode

Opšte je prihvaćena istina da neki klasici nikada ne izlaze iz mode;

Muški komadi leta ’24 – opušten i elegantan stil za džentlmene

Kada kažemo leto, obično prvo pomislimo na šortseve i papuče, ali ne

Ime Vojislav Jeremić oblikovalo mušku modu međuratnog Beograda

Najboljim od beogradskih krojača za gospodu smatran je veliki boem Vojislav Voja