Jedan umetnik, crpeći inspiraciju iz prošlosti, odlučio je da savremene brendove i njihove logotipe učini vekove starijma i vrati ih ni manje, ni više nego – u srednji vek.
Sjajni projekat prikazuje neke od najpoznatijih dizajna brendova u srednjovekovnom stilu, a rezultati su… pa, više nego zadivljujući.
Instagram profil umetnika i grafičkog dizajnera Ilye Denisova poznatijeg na toj društvenoj mreži kao Ilya Stallone, prava je riznica logotipa ovakve “prirode”. Neki su realistični, neki duhoviti, a neki pomalo zastrašujući. On je stvorio mala remek dela sa osvrtom na ovu epohu.
Možda su najbolji dizajni oni koji koncept shvataju bukvalno, kao što su Audijeva četiri točka koja sada izgledaju kao, pa, četiri srednjovekovna točka. Nazivi brendova su, podrazumeva se, kreirani na dramatičnom staroengleskom i ručno nacrtanom fontu.
Ako nam je suditi po srednjovekovnom logotipu Youtube-a, čini se da je on prvobitno započeo “život” kao pozorišna kompanija ili lutkarska predstava.
Umetnici su dugo, dugo slikali autoportrete, tako da nije teško zamisliti da Instagram u nekom obliku postojao i pre moderne tehnologije… ali slike bi bile na platnu, a ne na ekranu telefona.
Još radova ovog umetnika pogledajte na OVOM LINKU.