Ruževi za usne neizostavni su detalji u neseserima i torbama mnogih žena koje će sigurno oduševiti vest da je prestižni brend lansirao svoj prvi primerak.
Na tržištu je sada dostupna kozmetička linija Celine Beauté za koju je zapravo zaslužan bivši kreativni direktor brenda Hedi Slimane, Prvi proizvod je karmin u vatrenoj crvenoj nijansi pod nazivom Rouge Triomphe, koji možete pronaći u odabranim trgovinama i online.
Dolazi u zlatnom pakovanju za ponovno punjenje, a dizajn je inspirisan nakitom Luja XVI. Njegova formula je obogaćena mirisnim notama ruže i riže u prahu, koji prožimaju čitav asortiman Celine parfema.
Odluka da za sada bude dostupan samo u crvenoj boji zapravo je omaž istoriji brenda, jer je crveni slon bio njegov prvi logo. Osim što usnama daje sjaj, dugo ih hidrira, a napravljen je od 89% prirodnih sastojaka. Tekstura mu je lagana i kremasta.
Cena karmina je 68 evra, a punjenja su dostupna za 44 evra.
Do kraja meseca ostali kozmetički dodaci kao što su gua sha masažni kamen za lice i telo, acetatno ogledalo za ruke biće dostupni u odabranim Celine prodavnicama.
Početkom sledeće godine prestižni brend planira da predstavi maskaru, ajlajner i ruževe u 14 novih nijansi koje je dizajnirao Slimane, kao i dva nova parfema.