Nošenje hrane od kuće može biti jedan od načina da se uštedi novac – osim, možda, kada se čuva u torbi za sendviče Louis Vuitton brenda, koja košta više od 3.000 dolara.
Fareli Vilijams, koji je prošlog februara imenovan za muškog kreativnog direktora francuske luksuzne modne kuće, naizgled je crpeo inspiraciju iz klasične papirne torbe za sendviče za jedan od svojih najnovijih dizajna, ponovo je zamišljajući kao dodatak visoke mode.
Umesto papira, velika torba za kvačilo — viđena ispod ruku modela na pisti tokom Vilijamsove debitantske kolekcije na Pont Neuf u Parizu prošlog juna — napravljena je od goveđe kože „u potpuno istoj boji kao i čuvena kuća (papir) torbe.
Poređenja se tu ne završavaju… Precizno presavijena kako bi ličila na svoj uobičajeniji pandan, dodatak takođe ima ikonični Louis Vuitton natpis, kao i plavu kopču, koja podseća na drške uobičajenih kućnih torbi.
Komad je pušten u prodaju 4. januara ekskluzivno u pop-up prodavnici brenda u SAD, za 3.130 dolara. Ali to nije prvi put da Louis Vuitton crpi inspiraciju iz svakodnevnih (i tradicionalno, mnogo jeftinijih) dodataka.
Podsetimo, u svojoj kolekciji za proleće-leto 2007, modna kuća je odala počast jeftinim kariranim plastičnim kesama za veš koje su omiljene širom sveta.