Foto: Instagram/@therow

Da li je “Margaux” torba od brenda The Row postala nova Birkinka?

Početak
18/11/2024

U svetu mode odavno su se izdvojila ikonična imena modnih kuća, kao i posebni komadi koje izrađuju. Upravo ti, visoko kvalitetni komadi i danas važe za modnu zaostavštinu i prenose se generacijama modnih entuzijasta.

Jedan od takvih komada je svakako čuvena Birkin torba brenda Hermès. Međutim, izgleda da je ova torba posvećena glumici Džejn Birkin, konačno dobila konkurenciju vrednu pomena.

Margaux torba brenda The Row

U poslednje vreme, sve češće viđamo ovu torbu krajnje jednostavnog kroja u magazinima, ali i na profilima uticajaca i ljubitelja mode. Ta činjenica svedoči o skoku popularnosti Margaux modela, koji nekim karakteristikama jako podseća na sam Hermès-ov model Birkin torbe.

Na primer, obe torbe napravljene su od jako kvalitetnih prirodnih materijala poput kože, antilopa ili platna tkanine. Neki od upečatljivih kolekcionarskih primeraka izrađeni su od kombinacije materijala, te oslikavaju mnogobrijne stilske varijacije osnovnog kroja i boje.

Pre nego što je postala statusni simbol, Birkin torba bila je oličenje praktičnosti i komfora u svetu aksesoara. Bez sumnje je njen minimalistički funkionalni dizajn inspirisao mnoge, pa i sam brend The Row. To primećujemo i u ponudi varijacije veličina modela Margaux.

Ipak, bez obrira na to što je Margaux prema stilu i kvalitetu na nivou Birkinke, još uvek nije opravdala cenovni nivo Hermès-a. Naime, brend The Row delimično je mlad brend, pa kupovinom Margaux torbe ne kupujete i komad modne istorije kao što bi to bio slučaj sa Hermès-ovim Birkin-om, što je izuzetno važno onima koji ove torbe mogu da priušte i čuvaju pod staklenim zvonom.

Šta znamo o brendu The Row?

Nekadašnje glumice, bliznaknije Ashley i Mary-Kate Olsen, ostavrile su se kao direktor kompanije i kreativni direktor, 2006. godine, kada su u Njujorku osnovale svoj modni brend – The Row. Sama ideja nastala je usled lične potrebe Ashley Olsen da kreira običnu, a savršenu majicu. Ubrzo je usledila i prva kolekcija ovog brenda, od samo sedam savršanih komada, koju je otkupio njujorški lanac Barneys.

The Row je od samog nastanka stremio inkuzivnosti, besprekornosti i održivosti, što je CFDA (Veće modnih dizajnera Amerike) prepoznalo i nagradilo 2012. godine.

Odstupanje od trendova brze mode i negovanje bezvremenskog tihog luksuza, polako, ali sigurno čini da svi komadi brenda The Row, a naročito Margaux torba, dostignu status ikoničnog modnog nasledstva. Iako Margaux model najverovatnije nikada neće moći da zameni Birkin, uz ovakav kreativni progres i podršku publike, a posebno poznatih ličnosti, sigurni smo da ce uskoro moći u potpunosti da mu parira.

Naslovna fotografija: Instagram/@therow

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Kada nisu mogle da ih priušte, mnoge dame su šminkale noge, a evo kako su najlon čarape završile u modnom svetu

Sledeći članak

Modna kuća Aleksandar Zabunović otvorila nam je svoja vrata i dočarala lepotu (kvalitetnog) stvaralaštva u Beogradu

Ne propustite

Velika modna tranzicija: Matthieu Blazy novo lice na čelu modne kuće Chanel, Louise Trotter u Bottega Veneti

Istog dana kada je bivši kreativni direktor Bottege Venete, Matthieu Blazy potvrđen kao novi kreativni

Sve (čudne) ikonične kreacije Džona Galijana za Dior kojima je uspeo da promeni pravac visoke mode

Dizajner John Galliano (Džon Galijano) pre nego što je stupio na mesto

Uspon i pad Džona Galijana – sve o kontroverznom dizajneru koji je napustio modnu kuću Maison Margiela

Slavni modni dizajner Džon Galijano (John Galliano) neće više biti kreativni direktor