Iako većina ljudi misli da je reć o kineskom brendu zbog imena koje ima takav prizvuk, Liu Jo jeste italijanski modni brend, osnovan 1995. godine na ostrvu Kapri od strane braće Marka i Vanisa Marčija.
Ono što jeste zanimljivo, ali i dirljivo jeste kako je ovaj brend dobio ime. Naime, jedan od braće Marči, Marko, dao je ime brendu po svojoj neprežaljenoj ljubavi. Kada je imao svega 16 godina, devojka po imenu Louisa posetila je njegov rodni grad, a ovaj mladić je devojci dao nadimak Liu, a sebi Jo.
Prvenstveno su bili mala tekstilna industrija, te ne čudi da je njihov prodor na tržištu bio upravo sa farmericama, takozvanom linijom Liu Jeans, koje su bile distribuirane preko multi-brend kanala.
Kako su godine prolazile, brend je razvijao svoje poslovanje, te je u sklopu brenda lansirao i kolekcije satova, nakita, odeće za plažu, donjeg veša, kućnu obuću, tašni, obuće. Brend obuhvata kako muške, ženske, tako i dečije komade, ali i razne aksesoare. Ono po čemu je brend poznat jeste ženska odeća sa sofisticiranim i elegantnim krojem, ali i naočare za sunce koje odišu kvalitetom.
Nakon 2010. godine brend kreće da ozbiljno radi na svom imenu te potpisuje ugovore sa značajnim zaštitnim licima i drugim brendovima. Jedan od takvih poduhvata desio se 2013. godine kada Liu Jo potpisuje ugovor sa Marchon Eyewear, koja se bavi proizvodnoj naočara.
Svoj uticaj krenuli su da šire kroz razne sektore italijanskog društva, te postaju jedni od sponzora fudbalskog kluba Bolonja. Neka od zaštitnih lica iz sveta mode koja su učestvovali u reklamiranju brenda jesu Karli Klos, Džordan Dan, Dru Hemingvej… Liu Jo danas broji oko 160 radnji širom Italije i oko 200 širom Evrope.
Ovaj brend 2019. godine preuzima modnu kuću Blufin koju ne osnovala Ana Molinmari i Đanpolo Tarabini, kako bi ostvarili brend koji bi nosio simbolično ime Italijanska izvrsnost.