Izvršni direktori Dior parfimerije Veronik Courtois i Francisa Kurkdjian lansirali su L’Or de J’adore, sveži produkt kultnog mirisa proslavljenog francuskog parfimera.
Po ceni od 144 funti za 50 ml, biće dostupan od 14. avgusta na Dior.com. Veličanstveni jasmin, ruža, cvetovi ylang-ylanga, đurđevak i ljubičica kompletirani su u jednoj staklenoj bočici.
Kako Kurkdijan kaže, to je remek-delo olfaktornog dizajna, verno originalnom J’Adore-u, ali značajno drugačiji.
Kurkdjianov zaštitni znak, odnosno njegova magija jeste to što može da kreira parfeme sa kojima bi se korisnici osećali jedinstveno, a da na neki način budu i u trendu.
To je veština koju je ovladao tokom svojih 30 godina dugog parfimerijskog rada (od kojih je šest godina bilo u LVMH Grupi, sa svojom istoimenom kućom parfema Maison Francis Kurkdjian), mada je verovatno na neki način uvek bio predodređen da radi za Dior.
“Kada počnete kao mladi parfimer, kažu vam da zamislite ko će nositi miris. Na primer: Jedna devojka je ovakva, jedna je onakva”. I to mi je nekada bilo uzbudljivo. Ali danas… Meni to uopšte nema smisla. Kristijan Dior je jednom rekao: “Moji modeli su sve žene sveta.” I čini mi takvo olakšanje kada ovo pomislim, jer je to za najširu moguću publiku – rekao je Kurkdjianov.