Nastavak filmskog hita “Nož u leđa” – “Glass Onion: A Knives Out Mistery” nakratko se prikaziuje u ograničenom broju bioskopa od 23. novembra, a mesec dana kasnije biće objavljen na striming servisu Netfliks. Deo novog filma o detektivu Benoa Blanku (Danijel Krejg) sniman je i u Beogradu, a reditelj Rajan Džonson otkrio je kako je glumačka ekipa “ubijala vreme” u glavnom gradu Srbije.
Većinu vremena u Beogradu, glumačka ekipa koju su, pored Danijela Krejga, činili i Kejt Hadson, Edvard Norton, Žanel Mone, Dejv Batista i drugi, provodila je u izolaciji u jednom hotelu, usled pandemije korona virusa.
Baš kao i u filmovima o detektivu Blanku, glumci su i iza kulisa rasvetljavali misteriozna ubistva, ali na zabavan način, igrajući popularnu društvenu igru „Mafija“.
„Iznajmili bismo krov (hotela) i igrali mafiju, to je moja omiljena igra misterije, jer budi lepa sećanja“, izjavio je Džonson, a prenosi Movie Jawn.
„Žanel bi se pojavila u kostimu, kao lik. Bili smo i Beogradu i nekako je uspela da spakuje ogrtače i šešire Šerloka Holmsa, lažne brkove i ogromne lule. Bilo je nevorovatno“, kazao je Džonson.
„Nikad ne znaš kada će ti zatrebati“, našalila se Mone ističući da je „opsednuta igrama misterije“.
Iako je na velikom ekranu vrhunski detektiv, kolege su otkrile kako Danijel Krejg, tokom igre, nije uspevao da reši nijedan slučaj.
– Ja se ničega ne sećam. Baš ničega. Očigledno smo malo popili, igrali neku igru, vikali jedni na duge – rekao je Krejg.
„Mafija” je svetski popularna igra skrivenih uloga u kojoj učesnici, kroz zanimljive rasprave, rešavaju slučajeve „ubistava“.
Zvezde „Glass Oniona“ su tokom boravka u Beogradu ipak uspevale da se iskradu iz izolacije, pa su tako lokalni paparaci „lovili“ Kejt Hadson i Edvarda Nortona po centru grada. Hadson i Nortom su tada odvojili vreme da posete i Muzej Nikole Tesle.
„Glass Onion“ je inače drugi film koji je Rajan Džonson snimao u Beogradu, nakon „Braće Blum“ iz 2008. Džonson je u jednom intervjuu otkrio i da je tokom svog prvog boravka u Beogradu radio na scenariju za svoj naučno-fantastični hit „Ubica iz budućnosti“ (Looper) iz 2012. godine.
– Svako jutro bih slušao ‘Kabare’ na svom ajpodu i šetao do lokalnog kafića po imenu ‘Absint’. Bilo je nečega u pisanju gradskog dela filma u toj metropoli koja ima romantičan, strani osećaj — Beograd ima neku vrstu dablinskog, drago-prljavog šarma“, izjavio je tada Džonson.