Foto: Privatna arhiva

Kako je nastao brend AZIBI i ko stoji iza njega?

Početak
02/02/2024

Elegancija je jedina lepota koja nikada ne prolazi – rekla je davno čuvena glumica Odri Hepbern, što i dan danas važi, kakvo god društvo i trendovi bili oko nas. Mi se slažemo sa njenim rečima i s toga donosimo priču o jednoj eleganciji iskazanoj kroz neizostavan damski aksesoar – torbu.

Naša sagovornica Tamara Pajkić Trujkić je mlada umetnica koja je pre samo godinu dana napravila brend AZIBI, iza čijeg naziva se krije zanimljiva priča. Ono što je još zanimljivije, jeste to što je Tamara diplomirani filolog, čija se ljubav za kreiranjem torbi javila sasvim spontano.

Njeni aksesoari postali su sinonim za sofisticiranost, a uprkos činjenici da je brend još uvek “mlad” ističe da je naročito ponosna na saradnje koje je ostvarila.

Ovo je njena priča o izradi unikatnih, ručno pravljenih torbi od perlica…

Tamara Pajkić Trujkić / Foto: Privatna arhiva

1. Kako ste se odlučili baš na kreiranje torbica?

  • Da bih odgovorila na to pitanje, moramo se vratiti u moje najranije detinjstvo. Još kao mala sanjala sam o tome da imam svoj brend. Obzirom da sam ja dete devedesetih, sećam se da smo još tada pravili narukvice od perlica i prodavali ih na ulici. Još tada mi se svidela ta ideja, tako da se ništa ne događa bez razloga. Oduvek sam volela da se bavim ručnom izradom. Prvo samma počela sa izradom rajfova, a onda sam sasvim slučajno na Youtube-u pogledala jednu Ruskinju koja je pravila torbice od perlica, pokušala sam da napravim i ja i uspela. Tako je sve krenulo…

2. Šta Vas posebno inspiriše tokom stvaranja?

  • Možda zvuči nerealno, ali kada krenem sa izradom torbice, nemam u glavi kako bi ona trebalo da izgleda. Krenem sa izradom podloge, odnosno baze torbice i ideja mi dođe u trenutku. Obzirom da nisu sve perlice iste boje i veličine, svaka torbica je priča za sebe. Inspiraciju najviše pronalazim u putovanja, otuda i naziv za sam brend, što je ujedino i odgovor na sledeće pitanje…

3. Zbog čega naziv “Azibi”, da li krije posebnu simboliku?

  • AZIBI je IBIZA kada čitate unazad. Kratko, jasno i zvučno, što i jeste sama poenta kada tražite naziv brenda. 

4. Na koji momenat u dosadašnjoj karijeri ste posebno ponosni?

  • Ne bih mogla da izdvojim nijedan poseban momenat, jer sam ponosna na sve što sam do sada uradila, od samog osnivanja, preko brojnih saradnji, s obzirom da naš brend traje tek godinu dana. Htela bih samo da se zahvalim svima na ukazanom poverenju i što rastamo svi u jednu veliku zajednicu. 

5. Šta je potrebno jednom brendu da se izdvoji i postane autentičan?

  • Da bi jedan brend uspeo, mora se razlikovati po nečemu od ostalih. Torbice same po sebi već jesu jedinstvene i autentične, pa smo mogli da se u samom startu izdvojimo od ostalih i budemo primećeni u moru istih stvari. Torbice su 100 posto ručne izrade i nisu toliko zastupljene kod nas, a svakako da i doza kreativnosti tu igra glavnu ulogu. Uvek morate razmišljati jedan korak unapred i smisliti šta je to što ćete sledeće ponuditi tržištu. 

6. Da li preferirate manje ili veće torbe i zbog čega?

  • Kada sam krenula da se bavim izradom ovih torbica, glavni fokus mi je bio na izradi mini torbica za svečane prilike. Ja lično obožavam mini torbice, one su IN svake sezone i predstavljaju najveći hit u svetu mode, iako nisu baš toliko praktične. To je više zamišljeno kao modni detalj. Ali obzirom da smo mi balkanci i da volimo lepe i praktične stvari, u tom slučaju biram maksi veličinu torbice. 

7. Zašto smatrate da su torbe važni komadi u životima dama?

  • Torba je svakako važan komad u životu svake žene, jer joj daje mogućnost da njen stil bude jedinstven i primećen. Torbe su najbolji način da pokažete ko ste vi zapravo, zato je odabir pravog modela jako važan. Smatram da upravo ovaj aksesoar daje završnu reč kada je u pitanju definicija dobrog stila. 

8. Za kraj, šta biste požeželi svom brendu u budućnosti?

  • Kada je u pitanju moj brend, bez neke lažne skromnosti volela bih da uspem kako na domaćem, tako i na svetskom tržištu. Zaista verujem u ovo što radim i trudim se da budem jedinstvena i inovativna. 

Učestvujte u darivanju koje traje do 12. februara:

NEWSLETTER

Prethnodni članak

INTERVJU – Dušan Jovović, savremeni umetnik koji oživljava prošlost

Sledeći članak

Jelenine ruke zlata vredne – priča o Srpkinji koja je zbog nakita postala poznata svetu

Ne propustite