Prošlost koja se prepliće sa modernim svetom.
Ovako bismo opisali novu Miu Miu kampanju za proleće, kroz koju je fokus stavljen na čuvene Wander matelassé nappa i Arcadie matelassé nappa kožne torbe.
Kroz nekoliko boja, ovi komadi čine vaš stil upotpunjenim tokom sezone lepog vremena, cveća i prizivanja leta.
Stvar koja je posebno oduševila ljubitelje mode, nekadašnjeg stila, lepote i fotografije jeste upravo to što je ova Miu Miu kampanja inspirisana stvaralaštvom britanske fotografkinje Yevonde Middleton.
Revolucionarna umetnica, tokom svog stvaranja uspela je prva da uvede boje u portrete tokom prošlog veka. Imala je atelje u Londonu, a karijeru je započela dvadesetih godina, dvadesetog veka.
Njena posvećenost fotografiji u boji i maštovitoj tehnici rezultirala je jedinstvenom vizijom koja je, možemo reći, zahvaljujući njoj i danas postojana.
Gigi Hadid prepoznatljivo lice Miu Miu brenda
Slavna manekenda Gigi Hadid nesumnjivo je prva osoba na koju pomislimo kada izgovorimo naziv ovog brenda.
Miu Miu ju je kroz svoje predivne kampanje predstavio kao svoje zaštitno lice. Italijanska modna kuća nas nije razočarala ni ovog puta, iako je učinila da Gigi izgleda potpuno drugačije.
Njena frizura i garderoba doprinele su retro izgledu, a činilo se kao da je fotografisala upravo Yevonde Middleton. Ovim potezom, Miu Miu je povratio slavu ove fotografkinje i učinio da ponovo kroz nju živi.