Fotografija preuzeta sa mreže Pinterest

Najpoznatije majice sa natpisom: da li imaju svrhu u svetu mode?

Početak
14/05/2024

Da li se moda svodi samo na slepo praćenje trendova ili za izgradnju ličnog stila i pečata? Iz sezonu u sezonu, verujemo da se ona globalno pretvorila u potpuno suprotnu stvar od onoga što suštinski jeste. Trend za trendom se menja, a mi vam danas donosimo priču o trendu majica sa natpisom, kao i njihovu poentu u svetu mode.

Čim jedna osoba iz sveta slavnih na sebe obuče nešto, to zasigurno postaje trend.

U današnje vreme, bilo da se radi o lepom komadu ili diskutabilnom, taj komad postaje IN. Naveli bismo primere krznenih papuča (koje se danas viđaju i po gradu), klompe (Crocs) koje smo dopustili da “izađu” na ulice….

Sve je poteklo od slavnih, pa je i veći deo “običnog” sveta to usvojio kao trend. I dok većina magazina piše o tome kao o nečemu što je cool, mi se ipak držimo druge strane. Za nas je moda jednostavnost, elegancija i izgradnja sopstvenog stila. Tada se svaki trend doživljava kao nešto prolazno, a pojedincu je nevažno biti deo istog.

Kako mi doživljavamo majice sa natpisima i šta one predstavljaju u svetu mode?

Kada ugledate nekoga u majici sa natpisom, prvo što pomislite jeste “Ima poente!” ili “Pokretna reklama, bilbord…” i slično. Ovakve stvari se dešavaju kada osobe koje nose određene komade ne znaju značenje natpisa na istima. Doduše, najčešće viđamo HUGO BOSS narandžastim slovima po crnoj majici, kao i bele majice DIOR samo kako bi se istakla njihova vrednost, bez preterane poente. Takve majice koštaju mnogo samo zbog tog istog logoa, a njihova izrada košta smešno i prave se najčešće u Kini. Da stvar bude još smešnija, u pitanju su uglavnom nalepnice na parčetu materijala. Pomodarstvo, trend… ili nešto drugo?

Sada bismo se dotakli majica sa natpisima za koje mnogi smatraju da imaju svoju poentu. Poput onih sa natpisom “Need money for Porsche” (koju su nosili Leonardo DiKaprio, Ešton Kučer, Bred Pit…) ili “I Told Ya” koji je zaludeo svet poznatih u poslednje vreme, ređaju se i mnoge druge koje definišu “ličnost” ili se koriste zarad privlačenja pažnje. Ovakve majice upravo su počele da se proizvode jer je jedna ličnost iz sveta slavnih uslikana u istoj i potom nastala manija za njom.

Velike modne kuće i brendovi ne čase časa, te odmah iskorišćavaju tih “pet minuta” da se uključe u priču i počnu proizvodnju majica sa natpisima, samo kako bi na još jednom trendu zaradili gomilu novca, jer postoji isto tako i gomila onih koji bi nosili.

Paris Hilton – poznata žena koja je nosila najveći broj majica sa natpisima

Kada je reč o damama, i one su podložne nošenju majica sa natpisima sa “poentom”. Paris Hilton za sada ima vodeće mesto kada je reč o ovom trendu. Tako postoje njene fotografije iz 2000. godina na kojima se vide majice sa raznoraznim natpisima – od “Too pretty for job”, “I never liked you Anyway”, “Stop being poor”, “Don’t Be Jealous”, “I Have no Tits” do “Future Milf” itd.

Prema ovim natpisima možete i sami shvatiti njihovo značenje, kao i to da li sasvim imaju poentu u svetu mode.

Rekli bismo da ovakvi nemaju, već da je njihov cilj samo uticaj na mlade i ništa više. Neke drugačije vrednosti, koje se upravo sitnicama urezuju u svest omladine.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Kan 1980: dan kada je ceo svet saznao za prizrensku svilu i stari srpski nakit

Sledeći članak

GUCCI CRUISE 2025: Revijom u Londonu otkrivena nova boja sezone

Ne propustite

Velika modna tranzicija: Matthieu Blazy novo lice na čelu modne kuće Chanel, Louise Trotter u Bottega Veneti

Istog dana kada je bivši kreativni direktor Bottege Venete, Matthieu Blazy potvrđen kao novi kreativni

Sve (čudne) ikonične kreacije Džona Galijana za Dior kojima je uspeo da promeni pravac visoke mode

Dizajner John Galliano (Džon Galijano) pre nego što je stupio na mesto

Uspon i pad Džona Galijana – sve o kontroverznom dizajneru koji je napustio modnu kuću Maison Margiela

Slavni modni dizajner Džon Galijano (John Galliano) neće više biti kreativni direktor