Verujemo da vas francuski brend Coperni ne podseća na Božić i Novu Godinu, ali njihova najnovija kampanja za najlepšu sezonu pred nama, priznaćemo, pomalo nas i odvraća od prvobitnog mišljenja.
Kreativni direktori Arnaud Vaillant i Sébastien Meyer, ove godine pomeraju granice uvođenjem posebne nežnosti i lepote četvoronožnih prijatelja. Nakon kampanje inspirisane mačićima tokom protekle godine u isto ovo vreme, zvezde ovogodišnje kampanje su psi Pippa, Tupac, Harry, Neo i Prosper.
Kroz sjajnu reklamu i scene koje prate istu, brend je prikazao neke od svojih ultimativnih komada.
Praznične dekoracije uključuju Coperni torbe — Swipe, Swipe Mini, Sound Swipe i Baguette — dok Tupac demonstrira kako se staklena torba (Glass Bag) može savršeno uklopiti u novogodišnje veče. Sa krznom koje evocira toplinu zimske sezone i duhovitim izrazima, Pippa i ekipa unose veselje i sofisticiranost u praznični duh.
Podsetimo, iza kampanje stoji i tim kreativnih direktora Kevin Tekinel i Charles Levai, ali, kako kažu, “psi su imali svoje ideje”.
Harry, na primer, nije odustao dok nije dodao duhovitu frazu “Have a Bitchin’ Holiday Season!“ u završni koncept. Iako igra reči nije baš tradicionalna, unosi notu veselja koja savršeno prati ovu nekonvencionalnu kampanju.