Najstariji logotip ikada napravljen u svetu za jedan brend, a koji je još uvek u upotrebi kažu da predstavlja logotip čuvene pivare Stella Artois. Ova pivara je sa radom počela davne 1366. godine u Belgiji, u gradu Louvain. Ipak, pivaru je od osnivača Den Hoorna kupio Sebastian Artois tek kasnije, 1708. godine i tada je naslovio na sebe.
Kako Hoorn na nemačkom znači truba, pretpostavljamo da je odatle došao i sam motiv trube u vrhu logotipa koji je ostao u upotrebi. Međutim, zanimljivo je da u nazivu sama reč Stella, (koja na latinskom znači Zvezda) počela da se primenjuje tek kasnije kada je kompanija pustila u proizvodnju prvo sezonsko pivo pod nazivom “Božićna zvezda“, 1926. godine, te je verujemo i sam logotip kakvog znamo u upotrebi tek od tada, ili možda i čak i nešto kasnije (1940.).
Postoji još jedan čuveni logotip koji je isto tako pravljen za jedan napitak, samo bezalkoholnog tipa, a da je po starosti veoma blizak Stella Artois brendu, ako ne čak i stariji.
U pitanju je logotip jednog bezalkoholnog biljnog napitka, tačnije čaja – Twinings Tea.
Twinings Tea koristi isti logotip gotovo 232 godine u skoro nepromenjenom obliku! U pitanju je logotip sastavljen od velikih slova sa lavovskim grbom u vrhu. Sam naziv ovaj brend duguje svom osnivaču Thomasu Twiningu koji ga je pokrenuo još davne 1706. godine. Ipak sam logotip Twinings tea je u zvaničnu upotrebu ušao nešto kasnije, tačnije oko 1787. godine.
Zanimljivo je da čaj nije uvek imao tako dominantnu ulogu u životu Engleza u ranom 18. veku. Nekada se za doručak konzumirao džin, kafa i pivo. Tek krajem 18. veka čak postaje toliko popularan napitak da postaje deo tradicije.
Danas se Twinings čaj prodaje u skoro 100 država širom sveta.