Foto: Instagram/ @haileybieber

Nakit koji je pristupačan, a poznate ličnosti ga rado nose

Početak
21/04/2024

Zašto nakit mora da bude skup da bi bio nošen, u trendu ili omiljen među poznatima? Neke od poznatih ličnosti su prethodnih meseci dokazale da nemaju problem sa tim da nose nešto što je, ili jeftino ili pristupačno – važno je samo da je estetski lepo.

Mi ćemo vam danas otkriti kakav je to nakit, koji brendovi su u pitanju i naravno – koje poznate ličnosti se ne plaše da na sebe stave komad nakita koji ne košta čitavo bogatstvo!

Missoma

Nakit ovog brenda nosi i Kejt Midlton i predivno joj stoji. Osim nje, tu su i Bella Hadid, kao i Siena Miler.

Šta je bolje od par krupnih zlatnih minđuša koje izgledu daju potpuno novu notu? Missoma je brend koji nudi pristupačan a autentičan i pre svega – etički odgovoran nakit. Minđuse sa slika su zlatne i samo su par modela koji su ovih dana u modi.

Koriste poludrago kamenje, kao i zlato i srebro, što mu daje luksuzan izgled. Kombinuju različite oblike i teksture kako bi stvorili dizajn koji se prepoznaje i kilometrima daleko. To je autentičnost koja nam je potrebna kada nosimo neki nakit. Važno im je da njihovi nakit bude održiv i društveno odgovoran – rade na smanjenju štetnog uticaja na životnu sredinu i time podržavaju lokalne zajednice. Zato su pre svega ekološki odgovorni.

Heaven Mayhem

Ovaj brend iz Los Anđelesa osnovan je prošle godine i brzo je postao omiljeni izbor “It” devojaka. Njegovi komadi inspirisani vintage stilom savršeno odgovaraju trendu ’80-ih koji se trenutno dešava u svetu nakita.

MEJURI

Ako Tejlor Svift odobri neki brend – znate da je dobar! Estetika nakita najbolje ide uz poeziju koju ona piše. Zato – ne tražite dalje od ovog brenda – jer ima sve što je jednoj ženi potrebno, a pristupačan je. Zapazili smo da njihove komade nose poznate dame poput: Selene Gomez, Ariane Grande, Olivie Rodrigo, Sidni Svini…

Naravno, ovo su samo neki od brendova koje možete uočiti kod poznatih i to veoma poznatih ličnosti. I kao što se da primetiti – ne mora koštati hiljade i hiljade evra – da bi uz neki komad osoba sijala. Ne zaboravite, nakit je tu da vam upotpuni autfit, zato nema potrebe da bude papreno skup već da bude pravljen sa ljubavlju, a nošen sa ukusom.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Povratak broševa: Schiaparelli estetika ponovo vlada svetom mode

Sledeći članak

Savršenstvo domaćih brendova nakita – morate ih imati u kolekciji

Ne propustite

Istorija zaštitnog znaka brenda nakita Cartier – priča o čuvenom “Panteru” koji je vremenom postao simbol moći

Duga tradicija modnih kuća i brendova izrodila je mnogobrojne prepoznatljive simbole. Jedan

Kako je i kada nastao ručni sat? Donosimo vam istoriju ikoničnog modnog detalja

Važno je razumeti istoriju mehaničkih satova i njihovu evoluciju u moderne ručne

Penelope Kruz i Margo Robi u istom kadru najnovije Chanel kampanje

Stigla je dugo očekivana kampanja brenda Chanel J12 Watch, u kojoj se