Sadržajno kreiran, sa raskošnim mirisima… asocira na glamur i ima karakterističan osećaj razigranosti, novi parfem brenda Jimmy Choo Rose passion postao je prava senzacija.
Inspirisana večnom privlačnošću Francuske rivijere – ruža je u stvari referenca na francuski prevod reči ružičasto – što služi kao topos kampanje za Rose Passion. Miris koji je kreirala renomirana parfimerka Nathalie Lorson, sadrži svežinu kokosove vode i bogat egzotični cvet frangipani.
Srednje note kombinuju orhideja sa zavodljivim cvetom jasmina. Parfem postaje intenzivan zahvaljujući notama sandalovine, koje ujedinjuju bezbroj elemenata Rose Passion, uključujući egzotičnu vanilu, čija dubina i snaga mirisu daju dugotrajan trag.
Izlivena u bočicu boje fuksije sa smelim teksturiranim dizajnom i završena imenom brenda Jimmy Choo – zaštitnim znakom kvaliteta i umeća – pakovanje ukazuje na luksuz koji se nalazi u njemu. Naročita pažnja posvećena detaljima posebno je očigledna u dizajnu bočice.
Inspirisana bezvremenskom elegancijom murano stakla, podseća na rezani kristalni dragulj, lajtmotiv kuće Jimmy Choo.