Da uticajne ličnosti iskaču iz zone komfora, ali i svoje branše više nas ne iznenađuje, pa je tako i Bella Hadid tajanstveno najavila lansiranje svog novog brenda na svom Instagram profilu.
Kada je Bella Hadid potpisala ugovor sa IMG-om, a onda prošetala pistom za brendove Balmain, Tom Ford, Givenchy i Chanel postala je prepoznatljiva “sila” u modi sama po sebi. Snimila je naslovne stranice tri internacionalna izdanja Vogue-a, prošetala za Atelier Versace, bila deo Givenchy “Bande“ i #BalmainArmije. Takođe u februaru 2017. godine, Bella je najavljena kao nova ambasadorka za Bulgari aksesoare i kao novo lice i ambasadorka TAG Heuer-a.
Međutim, za razliku od svoje sestre, Bella Hadid odlučila je da njeno ime ne ostane samo u svetu mode te se upustila u svet marketinških igrica.
Beverage industrija nije strana poznatim ličnostima, pa se tako pored Kendall Jenner i Travis Scott-a našla i Bella Hadid koja je investirala u ovaj tip biznisa. Kin Euphorics je bila prva kompanija u kojoj se našla kao koosnivač, a koji se bavi proizvodnjom autentičnog bezalkoholnog pića.
Iako objavljivanjem tizera za brend Orebella nismo saznali mnogo, slutimo da je ovo još jedan beauty brend. Uzevši u obzir da je Hadid podnela zahtev za registraciju žiga 2022. godine za ime brenda Orebella, koja obuhvata proizvode uključujući parfeme, mirisne losione i ulja za telo i lice, mirisne šampone, regeneratore… Takođe, na svom instagram profilu objavila je sliku u prostorijama kompanije Ulta Beauty pre samog tizera.
Brend će možda imati i element aromaterapije, što se uklapa u javni imidž Hadidovih. U intervjuu za Elle 2018. godine, Bella sebe naziva “devojkom esencijalnih ulja”, dok je Gigi Hadid za britanski Vogue 2020. godine rekla da su ona i njena sestra provodile puno vremena sadeći lavandu na porodičnoj farmi u Pensilvaniji tokom zatvaranja zbog pandemije Covid-19.
Da li će Bella Hadid nastaviti svoju kampanju ili će se vratiti modi, videćemo otkrivanjem novih proizvoda koje je manekenka zakazala 5. maja.