Glumci Jeff Goldblum, Damson Idris i Rami Malek stali su pred objektiv Dejvida Simsa i ispričali jedinstvene modne priče sa glavnim ciljem Pradine kampanje – predstavljanje kolekcije koja je savršena kombinacija pragmatizma i elegancije.
Svakog od njih prati određeni simbol, Goldbluma plišani meda (što simbolizuje udobnost), Maleka sveća koja gori, a Idrisa balon sa paukovom mrežom, što se može tumačiti na više načina kao “zapaljiv”, udoban i misteriozni stajling.
Nije greška ni ukoliko publika u ovim simbolima pronađe totalno drugačiju poruku. Zato je kampanja i tu – da svako doživi ovu kolekciju na svojstven način.
Modeli su predstavljeni u tri celine, i spadaju u ono što se naziva univerzalna odeća. Kolekcija na više načina briše granice između muške i ženske odeće, a u centru pažnje su elegantni kaputi sa krznom i jednostavni i nikad efektniji kožni mantili.
Kampanja je, kao što i sami možete da zaključite – jednostavna, ali efektna i jedinstvena.