Riley Keough, ćerka pokojne Lise Marie Presley i unuka Elvisa Presleya, predvodi najnoviju Chanel kampanju za proleće 2024, rame uz rame sa poznatom holandskom manekenkom Rianne Van Rompaey.
To je, zapravo, priča o dve kuće: vili Noailles na jugu Francuske, i luksuznoj francuskoj modnoj kući Chanel. Ovaj par deli dugu i bogatu istoriju, a u novoj kampanji za ready-to wear kolekciju proleće/leto ’24, glavne uloge igraju glumica Riley Keough i model Rianne Van Rompaey, dok se ta veza nastavlja kroz uvek sjajan objektiv Inez & Vinoodh.
Vila Noailles, smeštena u Hyèresu na Azurnoj obali, dizajnirana je 1923. godine za Charlesa i Marie-Laure de Noailles, dva strastvena pokrovitelja umetnosti – dok je Marie-Laure i sama umetnica. Zajedno su sakupljali avangardne komade svih vrsta umetnosti, a ni moda nije bila izuzetak.
Marie-Laure često je nosila visoku modu Gabrielle Chanel, sa kojom je postala bliska prijateljica, zajedno sa eklektičnom grupom drugih umetnika: Pabla Picassa, Alberta GIacomettija, Mana Reja i OSTALIH.
Obučena u prolećno-letnju kolekciju za 2024., dugogodišnja Chanel manekenka, Rianna van Rompaey, pojavljuje se zajedno sa glumicom, rediteljkom i producentkinjom Riley Keough, novom ambasadorkom brenda, u kampanji. Volela sam Chanel od malih nogu, kaže Keough. Predstavljati Kuću sada je čast. To je najlepša i najinspirativnija kuća. Za mene, Chanel žena predstavlja toliko toga – sofisticiranost, eleganciju, umetnost, hrabrost, integritet.”